70A B2B töltőátalakító 12V-12V járművekhez:
A Votronic VCC 1212-70 (3328) egy teljesen automatikus, nem szigetelt akkumulátortöltő átalakító speciális járművekhez, lakóautókhoz és lakókocsikhoz. A „VCC” sorozat töltőátalakítója (booster) a tápakkumulátorok (lakótér/fedélzeti akkumulátorok) vezetés közbeni generátorról (indítóakkumulátor) történő mobil töltésére a legújabb előírások szerint lett kifejlesztve. A készülék vezetés közben is teljes IU1oU2 töltési karakterisztikát biztosít. A VCC 1212-70 maximális töltőárama 70A, és ólom-savas, zselés, AGM1, AGM2 és LiFePO4 akkumulátorokkal működik. Ez a készülék 12V-os akkumulátort tölt 12V-os akkumulátorról/generátorról.
A hagyományos leválasztó relével ellentétben a töltési feszültséget a töltési program specifikációi szerint csökkentik vagy emelik, így különösen alkalmas az EURO 6, 6+ plusz kategóriájú járművekhez.
Univerzálisan használható és sokoldalú:
A klasszikus ólom-sav, ólom-gél vagy ólom-AGM, valamint a modern lítium-LiFePO4 technológiájú fedélzeti akkumulátorok esetében a 8 választható töltési program biztosítja a felügyelet nélküli, gyors és kíméletes teljes töltést bármilyen töltési szintről, majd ezt követően teljes karbantartást, és az akkumulátor gondozását. Az akkumulátor még rövid utakon is teljes töltőárammal töltődik. A csatlakoztatott 12 V-os fogyasztókat a rendszer automatikusan táplálja, még akkor is, ha a fedélzeti hálózat nagy terhelés alatt áll. Az automatikus teljesítményszabályozás biztosítja a jármű szükséges biztonságát és indíthatóságát.
A Votronic 3328 VCC 1212-70 fontos jellemzői:
- A VCC 1212-70 egy galvanikus leválasztás nélküli B2B töltő 12V-os akkumulátorok 12V-os generátorról/akkumulátorról történő töltésére.
- Max. töltőáram: 70A, bemeneti feszültség tartomány 12V, tölt 12V-os akkumulátorokat.
- Ajánlott akkumulátor kapacitás: 60 - 260Ah
- Növeli vagy csökkenti a feszültséget a szükséges szintre annak érdekében, hogy a fedélzeti akkumulátort az optimális töltési karakterisztikával pontosan tudja tölteni.
- Teljes mértékben kompenzálja a hálózati veszteségeket és a generátor feszültség-ingadozásait, például azokat, amelyek állandóan jelentős mértékben fordulnak elő az Euro 6-os járművekben (intelligens generátorok).
- Kompakt kialakítása, kis súlya (nagyfrekvenciás kapcsolóüzemű technológia) és erőteljesen méretezett teljesítményelemei a biztonságos működés érdekében.
- A fedélzeti akkumulátor lényegesen jobb energiaegyensúlya. Nincs beavatkozás az indítókörbe; a készülék erős fogyasztóként viselkedik a generátoron.
- A betáplált 12 V-os fogyasztók túlfeszültség és feszültségingadozás ellen védettek.
- A töltési feszültség csúcsoktól mentes, és úgy van szabályozva, hogy az akkumulátorok túltöltése lehetetlen.
- Teljesen automatikus működés: A készülék folyamatosan csatlakozik az akkumulátorokhoz, és a jármű futó generátora automatikusan aktiválja. Az akkumulátorok nem merülnek le, ha a motor leáll.
- Párhuzamos és pufferes működés: Ha a fogyasztás egyidejűleg történik, az akkumulátor továbbra is töltődik, vagy teljesen feltöltve marad. A készülék automatikusan kiszámítja és figyeli a töltési idők beállítását.
- Felügyelet nélküli töltés: Többszörös védelem túlterhelés, túlmelegedés, túlfeszültség, rövidzárlat, meghibásodás és az akkumulátor fordított kisülése ellen az elektronikus szabályozáson keresztül egészen a készülék és az akkumulátor teljes szétválasztásáig.
- Beépített fedélzeti hálózati szűrő: Problémamentes párhuzamos működés más töltőforrásokkal (EBL, töltők, motor- és üzemanyag-generátorok, napelemes rendszerek) egy akkumulátoron.
- Töltőkábel kompenzáció: A töltőkábelek feszültségveszteségeit a rendszer automatikusan kompenzálja.
- Csatlakozás az akkumulátorhőmérséklet-érzékelőhöz (az érzékelőt tartalmazza).
- Ólom akkumulátorok (savas, gél, AGM) esetén a töltési feszültség automatikusan az akkumulátor hőmérsékletéhez igazodik. Ez a gyengébb akkumulátor jobb, teljes feltöltését eredményezi hidegben, és elkerülhető az akkumulátor felesleges gázosodása nyári hőmérsékleten.
- LiFePO4 akkumulátorok: Akkumulátorvédelem magas hőmérsékleten és speciálisan adaptált töltés alacsony, 0 °C alatti hőmérsékleten. Töltési segédlet mélyen lemerült ólomakkumulátorokhoz: A (savas ólom, gél, AGM) akkumulátor kíméletes előtöltése 8 V-ig, majd erőteljes támogatás az akkumulátornak, ha a fogyasztók még mindig be vannak kapcsolva.
- Biztosítja a BMS által kikapcsolt LiFePO4 akkumulátor automatikus aktiválását is.
Milyen hozzáadott értéket kínál számomra a B2B töltéskonverter használata?
A töltőátalakító biztosítja a tápakkumulátor optimális és gyors töltését a generátorról vezetés közben. Az egyszerű leválasztó relével ellentétben a töltési feszültséget az adott akkumulátortípushoz szükséges értékre emeli a teljes feltöltéshez, melyet az akkumulátor gyártója megkövetel. Ez azt jelenti, hogy a teljes töltőáram rövid időn belül jelentős mennyiségű elektromos áramot tud pumpálni az akkumulátorba. A hosszú töltési vezetékek és veszteségek, valamint a generátor feszültség-ingadozása gondosan szabályozott. A töltőátalakító vezetés közben is biztosítja a VOTRONIC töltők jól ismert kiváló minőségű akkumulátortöltési minőségét. Az intelligens mikroprocesszoros töltésvezérlés „IU1oU2oU3” töltési karakterisztikával és dinamikus töltési időszámítással automatikusan biztosítja a gyors és kíméletes teljes töltést, majd a csatlakoztatott akkumulátorok teljes töltöttségének ezt követő fenntartását bármilyen töltési állapotból, és mindig lehetővé teszi a fogyasztók egyidejű, a tápellátással párhuzamos ellátását. akkumulátor.
Szállítási terjedelem:
1x Votronic 3328 VCC 1212-70 70A töltés átalakító
1x használati utasítás (német)
1x hőmérséklet érzékelő